Kontakt oss     |       Norsk

 
Herre Dame Kle deg som kjendisene Om Maximum
     Kjøpsbetingelser   -   Kontakt oss   -   Frakt og retur   -   Betaling   -   Hvordan handler jeg?

Frakt , levering og retur

Untitled Document

Leveransetider: Leveransetidene varierer men er normalt 2-5 arbeidsdager. Dersom det drøyer ut over det vil vi kontakte deg.

Fraktkostnad: Vi har nå fri frakt på alle våre bestillinger.

Leveringsmåte: Du vil få en mail og/eller tekstmelding når pakken kan hentes på ditt lokale postkontor butikk med utlevering for tollpost.

Leveringssikkerhet: Vi sender alltid en bekreftelse til deg via e-mail innen varene sendes ut. Varene sendes med Tollpost Mypack

ANGRERETT OG REKLAMASJON
Angrerett: Du har full retur og bytte rett innen 14 dager fra du har motatt varene forutsatt at du ikke har anvendt produktet og at den returneres uskadd.

Ved retur og bytte av varer betaler du selv kostnadene ved retur frakt. Om det derimot dreier seg om en reklamasjon på grunn av skader eller at vi har sendt deg feil varer, betaler vi både frakten og varen. OBS: Vi betaler ikke den opprinnelige frakt kostnaden..

Slik utnytter du angreretten

Dersom du vil returnere en vare:

1.Skriv ut og fyll inn returskjemaet på http://www.maximum.no/upload/retur.doc

2.Send tilbake varen og returformularet. Du betaler returfrakten.

Returadresse er:
Maximum.no / Inwestrum AS
Haneholmveien 121

3209 Sandefjord
E-post: post@maximum.no

Når vi har fått returen, og godkjent den så betaler vi pengene tilbake til din bankkonto, som du har oppgitt på returformularet. Vi betaler da innen 20 dager

Her er link til returformular

Om du vil bytte en vare:

1. Send oss en e-mail til post@maximum.no, så kan vi reservere den nye varen til deg. Om du ikke gjør det så kan du risikere at varen er utsolgt innen vi registrerer returen og byttet. Glem ikke å skrive inn Ordre nummer og faktura nummer i mailen.

2.Når du får svar så fyller du ut returformularet som ligger i pakken.

3.Send tilbake varen og formularet til oss. Adressen er:

Maximum.no
Haneholmveien 121

3209 Sandefjord

Du betaler returfrakten.

4.Når vi har fått returen og godkjent dem, så sender vi ut den nye varen til deg. Om den nye varen er dyrere så betaler du forskjellen inn til vår konto: xxxx , og om den er billigere så tilbakebetaler vi forskjellen til din bank konto som du har oppgitt til oss på returseddelen.

Om du vil reklamere på en vare:

Ved reklamasjoner gjelder kjøpsloven

1.Send oss e-post på post@maximum.no så snart du ser feilen på varen.
2.Når du får tilbakemelding fra oss så fyller du ut returformularet..
3.Send tilbale den feilaktige varen sammen med returformularet til oss. Legg dessuten med kvittering på returfrakten, så tilbakebetaler vi den også til deg. Adressen er:

Maximum.no / Inwestrum AS
Haneholmveien 121

3209 Sandefjord

4.Når vi har fått tilbake varen og godkjent reklamasjonen tilbakebetaler vi deg det du har lagt ut for varen. Vær nøye med å skrive ned ditt kontonummer på returseddelen, så vil pengene bli tilbakeført i så fort som mulig. Ved bytte og retur er du ansvarlig for risiko under frakten.

Varer som ikke hentes: Varene ligger på utleveringsstedet i henhold til Tollposts bestemmelser. Pakker som ikke hentes vil debiteres med 500 Kroner i form av en faktura som i ytterste konsekvens oversendes til inkasso.

Vi registrer alle som ikke henter ut sine pakker. Alle forsøk på bedrageri meldes til Politiet.
Vi forbeholder oss retten til å heve kjøpet dersom bedrageri mistenkes.

BETALINGER

Kortbetalning:
Du kan betale med visa og mastercard. Du taster in ditt kortnummer i forbindelse med kjøpet, og vi sender varene etter at betalningen er foretatt.
Ingen ekstra avgifter!

Vi debiterer 500 kroner dersom varene ikke hentes. Dette kommer på egen faktura fra oss.
Alle forsøk på svindel eller bestillinger uten hensikt å hente varene vil bli sporet og politianmeldt.




 
Alle bilder tekster, design, og annet på denne siden er opphavsrettslig beskyttet, og kan ikke kopieres eller videreformidles uten tillatelse fra Maximum AS